SYARAT PENERIMA BANTUAN MUSIM TENGKUJUH

Cara Semak Bantuan Musim Tengkujuh (BMT) Secara Online

Published on :

CARA SEMAK BANTUAN MUSIM TENGKUJUH (BMT) SECARA ONLINE | Rasanya dah masuk musim tengkujuh, ada yang masih belum kemaskini Bantuan Musim Tengkujuh? Rata-rata kebanyakkan ada yang datang ke Ibu Pejabat RISDA untuk dapatkan borang permohonan Bantuan Musim Tengkujuh tanpa rujuk dokumen apa yang perlu dikemukakan terlebih dahulu. Namun mereka juga […]

CARA MUDAH BUAT SOS KERABU MAGGI THAI PALING SEDAP

Published on :

CARA MUDAH BUAT SOS KERABU MAGGI THAI PALING SEDAP | Kerabu maggi ni dah sinonim dekat kedai-kedai tomyam yang ada di serata Malaysia ni. Sedap atau tidak bergantung kepada cara pembuatannya. Jika pembuatannya bagus, maka kerabu yang dihasilkan memang sedap padu dan pedas. Thailand ni sinonim dengan masakan berasakan tomyum dan […]

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu

Published on :

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu – Ramai yang tertanya-tanya dan pening untuk menghasilkan idea headline, kadang ada yang dah puas perah otak nak hasilkan idea padu. Korang tau tak sebenarnya headline ni penting untuk mereka yang berblogging, berbisnes dan sebagainya. Dalam entri kalini, Cikza nak bantu […]

MATXI Corp Bakal Melebarkan Sayap Ke Malaysia, Korea Dan Amerika

Published on :

Harini Cikza nak kongsi dengan korang, Teruja hati apabila di jemput buat pertama kali dalam event glamour bak karpet merah gitu. Bukan apa teruja dapat tengok mereka yang dari negara jiran datang ke Malaysia. Terasa bangga tau. Macam-macam ragam manusia Cikza tengok. Tapi apa yang menarik minat rupanya dah 2 […]

Kulit Segar Dengan Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser

Published on :

Kulit Segar Dengan Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser | Harini aku nak bercerita tentang keberkesanan sabun dari japan yang aku dapat ni pada korang. Rasanya ramai wanita di Malaysia yang mengalami kulit berminyak, kulit kusam dan sebagainya. Jom baca sampai habis. Produk ni ada dua variasi samada untuk lelaki […]

Luckin Kopi Warung Kopitiam Padu Tengah Bandar Kuala Lumpur

Published on :

Siapa pemnat tegar kopi? atau mereka yang suka berkunjung ke warung kopi? Tentu korang terfikir susahnya nak cari warung kopi yang padu dan halal di tengah bandar Kuala Lumpur ni. Dari luar nampak macam santai dan memang style kampung. Bila melangkah masuk confirm terus melekat kat hati, sebab bau kopi […]

DAPATKAN KULIT SEGAR DAN BERSIH DENGAN BEAUTEA BY SAFI

Published on :

Ramai yang mengeluh, kulit cepat kusam. Ramai wanita bekerjaya yang kurang titik beratkan kecantikkan luaran dalaman. Bahkan ada yang setakat menggunakan sabun pencuci muka sahaja tanpa menggunakan produk2 yang sesuai dengan mereka. Untuk harini aku nak berkongsi, cara nak dapatkan kulit segar untuk kulit mulus dan gebu. Baru-baru ni, aku […]

PANDUAN LULUS TEMUDUGA KERJA KERAJAAN DENGAN MUDAH

Published on :

Ramai yang mengeluh, setiap kali hadir temuduga pasti berakhir dengan kegagalan, begitu juga aku, pernah hadir bermacam-macam temuduga untuk dapatkan kerja yang boleh menjamin masa hadapan.  Tapi ramai yang kurang mengambil berat tentang perihal temuduga. Bagi aku temuduga ni adalah peringkat pertama untuk ke level seterusnya. Tapi apa yang perlu […]

PUASHATI DENGAN HANSAEGEE NATURAL GOLD NANO CC CREAM

Published on :

Hansaegee Nature CC Cream | Siapa yang mempunyai masalah, kalau nak keluar rumah, atau masalah tona tidak sekata? Yess sama dengan masalah aku lalui. Kalau kita sebagai perempuan, masalah tu dikira paling besar dalam segala masalah. Semua nak nampak cantik dan tiada kesan tompokan. Aku sendiri kalau nak pergi kedai sekalipun, […]