Resepi Rendang Ayam Sedap Dan Tahan Lama (Ayam Brand)

Published on :

Resepi Rendang Ayam Sedap Dan Tahan Lama | Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, Perkongsian Cikza harini adalah berkaitan juadah yang sering menjadi pilihan untuk hari raya, tapi bukan itu sahaja. Hari biasa bukan perayaan pun ramai jugak yang buat. Bila dikira ni baru puasa hari kedua. Tapi terliur macam dah nak […]

 224 total views,  6 views today

Cara Masak Rendang Ayam Lebih Senang Dan Sedap

Published on :

Rasanya macam terlambat nak upload cerita raya kita. Tapi kita mulakan dengan cerita, resipi raya dulu ye, Mesti ramai yang tercari-cari resipi nak buat rendang, katanya leceh sangat kan. Tapi sebenarnya mudah je. Kalau ikut cara aku semuanya campak-campak je. Tak perlu nak tunggu masuk itu ini. Cuma tunggu masak […]

 960 total views,  9 views today

Rendang Ayam Meletop

Published on :

Rendang Ayam Meletop | Lambat lagi nak raya, tapi harini cikza dah raya, rasanya rendang ayam ni bukan nak di hidangkan untuk hari raya je, tapi hari biasa jadikan lauk tambahan pun boleh. Lagi pulak simple dan mudah disediakan. Bila tekak terasa nak makan rendang, almaklum macam dah lama tak […]

 1,883 total views,  2 views today