WARDAH ACNEDERM SESUAI UNTUK KULIT BERJERAWAT TERUK

Published on :

WARDAH TERBUKTI BERKESAN UNTUK KULIT BERJERAWAT TERUK | Cikza selalu lah tengok muka artis atau lah lelaki lembut, kadang jauh di sudut hati glowing sangat kulit muka dorang ni. Jangan terkejut, Cikza ni neutral dan berkawan dengan semua orang. Sejujurnya ada berkawan dengan mereka dari golongan lembut. Kadang penjagaan dorang […]

 1,101 total views,  4 views today

2 Tips Penjagaan Kulit Muka Dan Badan Yang Bermasalah By Glamora

Published on :

Semakin hari masalah di kulit muka semakin bertambah, pelbagai produk telah di cuba namun hampa. Bercakap bab-bab kecantikan ni, ramai yang mengeluh mencari produk yang bersesuaian dengan kulit muka, ada yang sanggup bayar ribuan ringgit untuk tampil cantik dan anggun. Tapi kesannya, seketika je. Masa tu lah gigit jari rugi […]

 863 total views

Renjis-Renjis Dipilis Bersama Zeeta Mawar

Published on :

Sembur-Sembur bersama Zeeta Mawar  Kata orang kalau nak cantik kena disiplin, kata orang jugak kalau nak cantik sanggup bayar beribu-ribu ringgit, sampai sangup nak buat pembedahan plastik semata-mata untuk kelihatan muda berseri, padahal umo dah boleh dianggap warga emas. Semalam za duk tengok youtube pasal pemakaian susuk kalau nak cantik, […]

 691 total views