Lovingly Signed One Stop Centre Barangan Keperluan Bayi

Published on :

Lovingly Signed One Stop Centre Barangan Keperluan Bayi | Wah! ada happynya bila dapat berita kelahiran dari kenalan rapat mahupun keluarga. Siapa tak gembira, bila kita dengar bab kelahiran ni masa tu dah fikir macam-macam persiapan atau hadiah yang ingin diberi. Buntu rasanya jika hadiah adalah yang sama seperti di […]

 187 total views,  1 views today

Pembuka Awal Tahun Baru Aku Chemical Pregnancy Rupanya

Published on :

Aku Chemical Pregnancy Rupanya |¬†Alhamdulillah, pembuka tahun 2020 ada berita gembira, tapi sekejap pun dah kira syukur. Setelah disahkan , Cikza baru berani nak bukak mulut sebenarnya. Selagi tak sahih, selagi tu kena cari ilmu lagi dahulu. Berita Kehamilan, siapa tak gembira, Cikza dan suami dah 3 tahun, tapi dikalangan […]

 1,039 total views,  10 views today