Lovingly Signed One Stop Centre Barangan Keperluan Bayi

Lovingly Signed One Stop Centre Barangan Keperluan Bayi | Wah! ada happynya bila dapat berita kelahiran dari kenalan rapat mahupun keluarga. Siapa tak gembira, bila kita dengar bab kelahiran ni masa tu dah fikir macam-macam persiapan atau hadiah yang ingin diberi. Buntu rasanya jika hadiah adalah yang sama seperti di beli tahun-tahun sudah. Tapi harini …

Pembuka Awal Tahun Baru Aku Chemical Pregnancy Rupanya

Aku Chemical Pregnancy Rupanya |¬†Alhamdulillah, pembuka tahun 2020 ada berita gembira, tapi sekejap pun dah kira syukur. Setelah disahkan , Cikza baru berani nak bukak mulut sebenarnya. Selagi tak sahih, selagi tu kena cari ilmu lagi dahulu. Berita Kehamilan, siapa tak gembira, Cikza dan suami dah 3 tahun, tapi dikalangan sahabat Cikza ada yang dah …