Asam Pedas Melaka Terbaik Di Ampang, Selangor

Published on :

Asam Pedas Melaka Terbaik Di Ampang, Selangor | Baru-baru ni, selepas tamat Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) masing-masing dah mula bertugas seperti biasa. Ada satu hari tu, suami teringin nak makan asam pedas melaka, sampai tanya perlu ke kita pergi Melaka semata nak makan asam pedas sahaja. Rupanya, selang beberapa […]

 262 total views,  7 views today

Resipi Asam Pedas

Resipi Asam Pedas Ikan Cencaru Mudah Dan Ringkas

Published on :

Raya Kedua tiba-tiba tekak teringin nak makan Asam Pedas, Lagi pulak masa balik raya haritu, suami cuba makan asam pedas di kedai-kedai area melaka. Tapi hampa katanya ” Sayang, Asam Pedas ni tak sama macam awak selalu buat untuk abang. Jadinya bila ¬†ada barang nak dimasak, hati isteri kesian dengan […]

 11,393 total views,  7 views today

Lubuk Asam Pedas Dan Mee Bandung Power

Published on :

Lubuk Asam Pedas Dan Mee Bandung Power Tengok pada tajuk, mesti korang dah target kat negeri mana sekarang ni za duk bertapa, sebut je asam pedas dan mee bandung, dua kawan baik tu memang dah target sinonim dengan Bandar Diraja Muar. Bukan selalu balik kampung, kebiasaan mama dan abah lah […]

 1,075 total views,  8 views today