Jom Dapatkan Proton X50 Mewah Dan Penuh Elegan Bermula RM500

Published on :

Jom Dapatkan Proton X50 Mewah Dan Penuh Elegan Bermula RM500 | Assalammualaikum dan Salam sejahtera, perkongsian harini adalah buat peminat setia SUV. Pasti ramai yang ternanti-nanti keluaran terbaru proton model X50 yang bakal berada di pasaran tak lama lagi. Pastinya X50 ini memfokuskan golongan muda yang inginkan kemewahan dan penuh […]

 490 total views,  4 views today

Kempen #AyamBersamamu Di Kampung Orang Asli Seliaan JAKOA

Published on :

Kempen #AyamBersamamu Di Kampung Orang Asli Seliaan JAKOA | Ramai yang dikatakan turut terjejas mata pencarian berikutan Pandemik Covid-19 yang berleluasa seluruh dunia. Jika di Malaysia ada yang tidak ketinggalan. Salah satunya komuniti orang asli yang dikatakan turut terjejas mata pencarian ekoran wabak COVID-19. Apa yang kita dapat lihat disini, […]

 653 total views,  2 views today

Terapi Ais Hilangkan Tekanan Stress Dan Gangguan Makhluk Halus

Published on :

Terapi Ais Hilangkan Tekanan Stress Dan Gangguan Makhluk Halus |┬áBaru-baru ni, mengadu dekat suami yang Cikza rasa semacam. Jadi macam tertekan, stress dan fikiran mudah jauh melayang. Selain tu, badan jangan cakap, kerap sangat lenguh dan sakit kepala melampau.   Ada ketika badan jadi malas. 8-9 tahu lepas, teringat lah […]

 1,083 total views,  3 views today

Resepi Pindang Ikan Tenggiri Johor Senang Dan Sedap

Published on :

Resepi Pindang Ikan Tenggiri Johor Senang Dan Sedap | Rasanya kalau sebut asam pindang, mesti ramai yang tak tahu. Ada yang keliru dengan pindang, singgang dan telor pindang. Sebenarnya kalau tak silap Cikza sebelah pantai timur, ada yang menyebut singgang ikan. Setiap negeri berbeza sebutan . Sesuai kalau budak atau […]

 1,024 total views,  16 views today

Resepi Lontong Goreng Johor Style Idea Menarik Sarapan Pagi

Published on :

Resepi Lontong Goreng Johor Style Idea Menarik Sarapan Pagi |┬áSebut sahaja lontong goreng, ada beberapa dikalangan mereka yang akan berasa pelik. Cikza nak tanya berapa ramai pembaca blog cikza dari johor. Rasanya pasti ramai yang tahu. Tapi bagi mereka yang tak biasa rasanya akan jadi luar biasa. Lontong Goreng terkenal […]

 536 total views,  4 views today

Bulgogi Samyang Sedap Dan Tak Pedas Rupanya

Published on :

Bulgogi Samyang Sedap Dan Tak Pedas Rupanya| Kalau dah sebut ramen atau samyang, pasti terkenangkan ramen yang super duper pedas tak ingat tu. Sebenarnya dah berbulan jugak Cikza beli. tapi belum sekali pernah mencuba. Cuma seingat Cikza pernah cuba makan Samyang Spicy 3-4 tahun lepas terus tak boleh telan dah. […]

 546 total views,  9 views today

Cara Buang Tahi Telinga Yang Dah Lama Keras Cepat Dan Percuma

Published on :

Cara Buang Tahi Telinga Yang Dah Lama Keras Cepat Dan Percuma| Perkongsian harini adalah berdasarkan pengalaman sendiri. Telinga tak dengar sebenarnya jangan ambil remeh. Boleh jadi ada serangga dah bertapak dalam telinga tanpa kita sedari atau tahi telinga mengeras yang dah lama terkumpul. Sebenarnya dari bulan 4, waktu masih dalam […]

 1,500 total views,  19 views today

Bahagianya Seorang Wanita Tanpa Kehamilan Dan Zuriat Di Sisi

Published on :

Bahagianya Seorang Wanita Tanpa Kehamilan Dan Zuriat Disisi | Tajuk ni agak sensitif sebab kebanyakkan di luar sana masih ramai yang masih belum dikurniakan zuriat disisi. Tapi ramai yang mengeluh dan hampir putus asa bila di sebut pasal zuriat dan kehamilan. Seperti biasa perkongsian Cikza mengenai Bahagianya Seorang Wanita Tanpa […]

 1,093 total views

GB Network The Best Hosting Provider In Malaysia

Published on :

GB Network Best Hosting Provider | Sebut pasal hosting, Cikza sendiri pun nak ceritakan berkaitan hosting pun tak berapa mahir, tapi perkongsian harini menjurus kepada pengalaman menggunakan hosting provider untuk blog sendiri. Di Malaysia pun, ada pelbagai hosting providers yang banyak pilihan. Tapi setiap hosting mempunyai pelbagi kelebihan. Kenapa Cikza […]

 236 total views

Selesanya Pakai Tudung Labuh Cantik Patuh Syariah

Published on :

Selesanya Pakai Tudung Labuh Cantik Patuh Syariah | Assalammualaikum rasanya dah lama Cikza tak buat perkongsian. Cuma harini berbeza sedikit seperti selalu. Perkongsia n harini merupakan pengalaman Cikza sendiri. Tapi nak tanya, berapa ramai yang suka tudung labuh ala Faezah Elai tu. ? Selesanya Pakai Tudung Labuh Cantik Patuh Syariah […]

 1,390 total views