DRAMA MELAYU

TONTON DRAMA HATI TANPA RASA EPISOD1-26 AKHIR SAMARINDA TV3

TONTON DRAMA HATI TANPA RASA EPISOD 1-26 SAMARINDA TV3 | Drama Rindu Kasih dah tamat, kisahnya ni ada yang puas hati tak? Haa! Korang tahu tak? Serendah RM10 pun ambil pakej paling murah sahaja korang boleh dapat tengok episode terkini setiap drama sebelum masa sebenar ditayangkan. Macam Cikza memang pengguna setia Disney Hotstar, Viu, iQIYI lah eh! Tapi yang penting Netflix ambil hat full pakej tau.

Drama Hati Tanpa Rasa adaptasi daripada novel Heartless karya Ateen Khalid lepastu terbitan oleh Creative Skill Solution dan diarahkan oleh Emi Sufian. Gandingan pelakon utama Redza Rosli dan Scha Elinnea pelakon muda yang tengah meningkat naik. Drama Hati Tanpa Rasa 26 episod akan disiarkan mulai 13 Disember ini,harini tau setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam di slot Samarinda TV3 dan boleh strim di iQIYI.

TONTON DRAMA HATI TANPA RASA EPISOD 1-26 SAMARINDA TV3

  • Episod: 26
  • Tarikh Tayangan: 13 Disember 2022
  • Waktu Siaran: Isnin-Khamis, 10:00 malam
  • Rangkaian: Samarinda TV3 / iQIYI
  • Penulis Skrip: Nieza Nahar & Ateen Khalid
  • Pengarah: Emi Sufian & Ayie Mustafa
  • Produksi: Creative Skill Solution
  • Lagu OST: Sejuta Maaf – Liza Hanim

WATAK DAN PELAKON DRAMA HATI TANPA RASA

  • Redza Rosli sebagai Naufal Nidham
  • Scha Elinnea sebagai Nur Kaisara
  • Yasmin Khalid sebagai Dr Irina
  • Khalida Balqis sebagai Julia
  • Yasmin Khalid sebagai Dr Irina
  • Dan Ramai Lagi.

SINOPSIS DRAMA HATI TANPA RASA SAMARINDA TV3

Kaisara berasal dari keluarga miskin di sebuah kampung kecil tetapi mendapat pekerjaan yang baik di bandar. Dia menyembunyikan latar belakang sebenar dari rakan-rakannya, takut mereka akan meninggalkannya. Suatu hari, ibu bapanya datang menemuinya, tetapi dia kejam tidak bertemu dengan mereka. Nidham melihat perkara ini dan memutuskan untuk membawa ibu bapa Kaisara pulang ke rumahnya. Malangnya, bapa Kaisara jatuh sakit dan meninggal dunia pada malam itu. Sejak itu, Nidham bertekad untuk mengajar Kaisara pelajaran. Bagaimanakah kehidupan Kaisara, adakah kebahagiaan yang akan dikecapi menjadi kenyataan? Jangan lupa tonton drama Hati Tanpa Rasa sampai habis tau

TONTON DRAMA HATI TANPA RASA EPISOD 1-26 SAMARINDA TV3

Preview Drama Hati Tanpa Rasa Samarinda TV3

EPISOD 1 | EPISOD 2 | EPISOD 3  | EPISOD 4 | EPISOD 5 | EPISOD 6 | EPISOD 7 | EPISOD 8 | EPISOD 9 | EPISOD 10 EPISOD 11 | EPISOD 12 | EPISOD 13 EPISOD 14 | EPISOD 15 | EPISOD 16 | EPISOD 17 | EPISOD 18 | EPISOD 19 | EPISOD 20 | EPISOD 21 | EPISOD 22 | EPISOD 23 | EPISOD 24 | EPISOD 25 | EPISOD 26 (AKHIR)

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge