DRAMA MELAYU

TONTON DRAMA BISIK-BISIK GELORA EPISOD 1-35 (AKHIR) TV3

TONTON DRAMA BISIK-BISIK GELORA EPISOD 1-35 (AKHIR) TV3 | Dah puas tengok Mak leha “ganyang si nurul tu?” aduhai! Confirm korang pun turut nak ganyang sama si nurul tu kan. Tapi tu lah kena sabar. Alhamdulillah tak kahwin pun khuzairi dengan si nurul tu. Nak tengok lelah seorang isteri dan perempuan, boleh tengok pada “Mia Adriana” Dah-dah move on cerita baru pula.

Drama yang katanya adaptasi novel ‘Bisik-Bisik Gelora’ karya Fauziah Ashari akan mengisi slot Akasia TV3 bermula 21 Mei 2022. Drama bersiri 35 episod ini diarahkan oleh Riza Baharudin, menggandingkan Redza Rosli dan Raysha Rizrose sebagai pelakon utama. Pastinya drama ni bakal viral selepas 7Hari Mencintaiku 3.

Bisik-Bisik Gelora

  • Episod: 35
  • Tarikh Tayangan: 21 Mei 2022
  • Waktu Siaran: Isnin-Ahad, 7:00 malam
  • Rangkaian: Akasia TV3 / Disney+ Hotstar
  • Penulis Novel: Fauziah Ashari
  • Penulis Skrip: Intan Zarina Mohd Yasin
  • Pengarah: Riza Baharudin
  • Produksi: Global Station Sdn Bhd
  • Pelakon: Redza Rosli, Raysha Rizrose, Gambit Saifullah, Hafidz Roshdi, Ruminah Sidek, Mark Adam, Afifah Nasir, Kodi Rasheed, Norreen Iman, RJ, Harun Hashim, Raja Azmi, Shah Reza, Shakilla Khoriri, Edika Yusof, Shekeen Waida, Mak Mah, Nizam Kama, Damia Qaissarah, Dzul Hadziq

Sinopsis Bisik-Bisik Gelora

Jad, seorang pemuda kampung yang lurus bendul bertemu dengan Arumi, seorang gadis bandar yang liar di usia yang muda. Mereka terperangkap dalam tangkap basah dan terpaksa berkahwin. Pada malam selepas perkahwinan mereka, Jad ditangkap dan dipenjarakan kemudian. Arumi melanjutkan pelajaran ke luar negara dan terlupa akan hakikat bahawa dia masih isteri kepada Jad.

Selepas Jad dibebaskan, dia telah dikaburi dengan dendam. Jad telah menemui Arumi dan menuntutnya kembali taat kepadanya sebagai seorang isteri. Banin Arumi atau Umi adalah gadis nakal dan lincah. Bapanya, Tuan Akalil menghantar dia ke kampung agar anaknya itu akan berubah tingkah laku kerana kampung mentuanya jauh daripada kota.

Di kampung, Arumi telah bertemu dengan Jad Izzuddin, seorang pemuda yang alim di hadapan keluarga namun amat nakal di belakang mereka. Suatu hari tanpa diduga, Arumi dan Jad telah bertemu. Pertemuan itu telah menyatukan mereka ke alam perkahwinan.

Namun di hari pernikahan mereka, Arumi mendapat berita yang kedua-dua ibu bapanya menemui ajal dalam satu kemalangan jalan raya. Arumi mula benci pada Jad yang dianggapnya punca semua malapetaka ini berlaku.

Takdir Allah, pada hari yang sama, suami yang baru dinikahi ditangkap oleh pihak berkuasa dan disumbat ke dalam penjara. Apakah yang terjadi pada Arumi? Bagaimana pula dengan Jad?

TONTON DRAMA BISIK-BISIK GELORA EPISOD 1-35 (AKHIR) TV3

Episod 1 | Episod 2 | Episod 3 | Episod 4 | Episod 5 | Episod 6 | Episod 7 Episod 8 Episod 9 | Episod 10 | Episod 11 | Episod 12 | Episod 13 | Episod 14 | Episod 15 | Episod 16 | Episod 17 | Episod 18 | Episod 19 | Episod 20 | Episod 21 | Episod 22 | Episod 23 | Episod 24 | Episod 25 | Episod 26 | Episod 27 | Episod 28 | Episod 29 | Episod 30 | Episod 31 | Episod 32 | Episod 33 | Episod 34| Episod 35 ( Akhir ) 

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge