Kesihatan Keluarga

Cara Rawat Keputihan Dan Kembali Dara Dengan Jamu Ratu Emas

Cara Rawat Keputihan Dan Kembali Dara Dengan Jamu Ratu Emas | Assalammualaikum dan salam sejahtera, perkongsian harini adalah mereka yang mempunyai masalah keputihan yang sangat  teruk disamping tu dapat menjaga dalaman kita terutama yang dah berkahwin ni, untuk kembali dara dan montok. haaa! ini untuk yang dah berkahwin, anak dara dilarang ikuti ya!

Dah 5 tahun menikah, pasti Cikza panik memikir perihal hal-hal berkaitan masalah dalaman wanita, terutama 2 masalah utama yang Cikza sering hadapi adalah keputihan yang teruk dan haid tidak teratur disamping mempunyai segugut yang sangat teruk. Beriya-riya betul ada hamba allah ni, suruh consume jamu, maklumlah nenek-nenek kita sihat walafiat pun disebabkan jamu juga.

KEPUTIHAN BUAT KITA TERASA MALU SANGAT

Kalau korang nak tahu, masalah keputihan ni sangat-sangat ditakuti oleh semua wanita bukan apa, jadi rasa macam tak selesa. Dengan bau hamisnya lagi tu yang akan buat seseorang tu jadi tak yakin dan bersemangat nak berjimba dengan kawan-kawan tapi bagi yang dah berkahwin, rasa macam segan nak bersama dengan suami. Tap i itu dulu lah, Sekarang tidak lagi.

Cikza kini dah bersahabat baik dengan Jamu Ratu Emas untuk atasi kesemua masalah yang Cikza beritahu korang diawal cerita tadi. Jika dahulu setiap kali datang period confirm terasa nak menyumpah je tau, maklum segugut tu jangan kata lah, sampai berguling-guling dan buat hilang mood bila ia datang. Ini lah masalah negara seorang wanita jika nak datang period.

LULUS KKM DAN GMP TERBUKTI IANYA HALAL DAN BERDAFTAR DIBAWAH PHARMACEUTICAL

Cikza ni jenis cerewet sedikit bab-bab jamu ni, setiap suplemen yang untuk di consume tu, Cikza akan teliti dahulu samada ianya berdaftar atau pun tidak, maklumlah semua produk dikatakan lulusan KKM tapi rupanya tiada. Tapi Jamu Ratu Emas nie telah lulus kesemua lab test , lulus KKM dan juga GMP dan ia juga Halal ya . (Under Pharmaceutical : MAL1611048TC) buktinya pada setiap kotak akan ada hologram logo KKM.

CARA PENGAMBILAN JAMU RATU EMAS SETIAP HARI

Dalam setiap botol mempunyai 30 biji yang aggaran hanya untuk 2 minggu sahaja. Cara pengambilan tersangat lah mudah, setiap kali selepas sarapan pagi, amalkan 2 biji sahaja, lebihkan minum air putih dan elakkan pengambilan kaffein yang berlebihan termasuk kurangkan pengambila gula secara berlebihan.

Kalau korang nak tahu, Jamu Ratu Emas juga bebas daripada bahan-bahan terlarang atau berbahaya seperti hormon , pengawet , gluten , antibiotik dan bahan kimia . Tapi segala ramuan yang tedapat dalam Jamu Ratu Emas adalah seperti ; Kacip Fatimah , Manjakani , Pokok Serapat dan Kunyit Hidup .memang semulajadi yang diamalkan oleh nenek moyang kita juga.

(Khusus Untuk Ibu Hamil dan Menyusu Sila Ambil Perhatian) Jamu Ratu Emas jtidak digalakkan untuk ibu mengandung demi kesihatan bayi ya. Dan bagi ibu-ibu yang sedang menyusu pula anda digalakkan mengambil selepas bayi berusia dua bulan dan ke atas ini kerana Jamu Ratu Emas mampu mengecutkan sistem peranakan dan menambahka susu ibu .

KEBAIKKAN JAMU RATU EMAS YANG DIKATAKAN SERING MENJADI SEBUTAN 

Kalau sebut sahaja jamu ni, semua orang tahu khasiatnya yang berpunca dari ramuan yang ada dalam 1 kapsul tu. Tapi tidak ketinggalan, kalau dilihat kebaikkan yang ada pada Jamu Ratu Emas ni memang semuanya masalah yang sering di alami oleh kaum wanita dan termasuk anak dara. Terlupa nak beritahu, anak dara pun boleh cuba jika mereka mementingkan penjagaan dari awal lagi.

  • Miss-V Ketat Dan Rapat
  • Mengatasi Masalah Kegatalan Yang Teruk Pada Miss-V
  • Mengatasi Keputihan Yang Teruk
  • Menghindari Bau Busuk Dan Hamis Disebabkan Keputihan Yang Teruk
  • Masalah Segugut Dan Kitaran Haid Yang Tidak Normal
  • Menganjalkan Punggung dan Payudara Kembali Montok

Perlu diingatkan semasa haid pengambilan Jamu Ratu Emas adalah sangat tidak disarankan ini kerana semasa haid sistem penyerapan badan akan berkurangan dan lemah . Sekiranya anda consume khasiat Jamu Ratu Emas akan terbazir kerana ia hanya menyerap sebanyak 80% sahaja khasiat semasa haid .

 SUAMI SERING PUJI TAK MACAM DULU

Kalau dulu, nak bersama suami pun dah segan sebab keputihan tu sampai tahap Miss-V Gatal tak boleh bincang, termasuklah keputihan berlendir sampai berbau, sampai kita rasa segan dengan suami. Kini selepas amalkan Jamu Ratu Emas ni, semua masalah selesai dengan jayanya, Tak sangka jamu ni dapat atasi masalah keputihan dan yang paling best dapat muka nampak awet muda tu.

Suami pun selalu puji muka nampak macam awet muda selalu, berbanding beliau yang nampak kusam, nak suruh dia consume kang, abih bertukauu ghupa nanti. Tapi memang padu jamu ni kalau untuk yang dah berkahwin. Bila dah selesai masalah ada masalah lain, udah suami kita selalu ajak bunuh setan setiap khamis malam jumaat pulak hahahahah!

HQ tengah buat harga promosi tau, rugi kalau korang tak lepaskan peluang untuk dapatkan Jamu Ratu Emas ni, rasanya ramai yang dah cuba dan terbukti keberkesanannya. Kalau korang perlukan maklumat lanjut berkaitan produk Jamu Ratu Emas ni, boleh rujuk dibawah ya.

NORMAL :
1xboto = RM129
2x botol = RM258

PROMO :
1x botol = RM80 free postage
2x botol = RM150 free postage

Bagi yang nak membeli produk Jamu Ratu Emas ni, boleh berbuat demikian terus ke link yang di beri atau agen-agen yang terpilih oleh HQ ya. Yang penting beli original bukan tiruan.


Testimoni Dari Pengguna Yang Mengamalkan Jamu Ratu Emas By Re Beauty HQ

 

 

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge