Makan Tengahari Murah Di Restoran Gerak 23, Kampung Baru

Published on :

Makan Tengahari Murah Di Restoran Gerak 23, Kampung Baru | Kalau hujung minggu, sedang helok jalan-jalan mesti tak tahu nak makan mana kan? Tapi baru-baru n, Cikza dan suami saja lah ronda-ronda KL. Maklumlah walau duk KL tapi jarang dapat pergi town. Lagi senang memasak di rumah. Saja lalu kampung […]

Lovingly Signed One Stop Centre Barangan Keperluan Bayi

Published on :

Lovingly Signed One Stop Centre Barangan Keperluan Bayi | Wah! ada happynya bila dapat berita kelahiran dari kenalan rapat mahupun keluarga. Siapa tak gembira, bila kita dengar bab kelahiran ni masa tu dah fikir macam-macam persiapan atau hadiah yang ingin diberi. Buntu rasanya jika hadiah adalah yang sama seperti di […]

Drama Terbaik Tolong Sempurnakan Cerita Mami Di Astro Ria

Published on :

Tolong Sempurnakan Cerita Mami Drama Terbaik |  Harini perkongsian aku mengenai drama menarik yang wajib korang tonton. Sebab Cikza rasa best, sebab tu Cikza syorkan pada korang semua untuk menonton drama tersebut. Lagi pulak pelakon yang di ketengahkan memang sangat berbakat. Khabarnya drama dari adaptasi novel ‘Tolong Sempurnakan Cerita Mami’ […]

Jom Cuba Rawatan HydraOxy Glow C Di Dr Medispa Dan Wellness

Published on :

Jangan Berangan Nak Cantik Sebelum Mencuba Rawatan HydraOxy Glow C di Dr Medispa Dan Wellness. Jujurnya Cikza ni jarang nak buat facial-facial muka, pada Cikza semuanya buang masa, tapi Cikza ni berangan nak cantik macam Neelofa. Itu pendapat sebelum melangkah masuk ke Dr Medispa Dan Wellness. Segalanya boleh berubah kan. […]

Pembuka Awal Tahun Baru Aku Chemical Pregnancy Rupanya

Published on :

Aku Chemical Pregnancy Rupanya | Alhamdulillah, pembuka tahun 2020 ada berita gembira, tapi sekejap pun dah kira syukur. Setelah disahkan , Cikza baru berani nak bukak mulut sebenarnya. Selagi tak sahih, selagi tu kena cari ilmu lagi dahulu. Berita Kehamilan, siapa tak gembira, Cikza dan suami dah 3 tahun, tapi dikalangan […]

5 Cara Paling Cepat Nak Kumpul Duit Pergi Travel

Published on :

5 Cara Paling Cepat Nak Kumpul Duit Pergi Travel | Cikza percaya ramai yang tengah seronok travel hasil dari tabungan setahun yang korang buat. Namun buat mereka yang suka travel tu, ada yang seronok mendengar tapi punya kekangan kewangan lain. Travelling merupakan salah satu hobi yang sangat best untuk kita buat […]

Jom Cuba Resepi Ayam Masak Bali Mudah Dan Ringkas

Published on :

Sepanjang 3 tahun kahwin, tiba-tiba semalam nak cuba Resepi Ayam Masak Bali Mudah Dan Ringkas. Cuma sebelum ni, hanya tengok perkongsian sahabat di media sosial je. Tapi setelah “Google” resipi, terjumpa satu resepi yang mudah dan senang. Cuma Cikza olah sedikit mengikut citarasa kita sendiri. Pergi kedai berdesup terus cari […]

Tudung Sukan Tahan Hijab Dari PTT Outdoor Sesuai Untuk Sukan Lasak

Published on :

Sejak masuk tahun 2020 ni, dah bertahun-tahun azam nak kurus tak tercapai. Namun banyak benor alasan menolak untuk melakukan aktiviti lasak. Tapi tahun ni, rasanya bolehlah katakan tidak pada alasan untuk tidak bersukan. Punca pemakaian kurang sesuai tu adalah faktor utama, kadang badan gempal macam Cikza ni, kena cari tema […]