Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan PaduCara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu – Ramai yang tertanya-tanya dan pening untuk menghasilkan idea headline, kadang ada yang dah puas perah otak nak hasilkan idea padu. Korang tau tak sebenarnya headline ni penting untuk mereka yang berblogging, berbisnes dan sebagainya. Dalam entri kalini, Cikza nak bantu korang dapatkan headline padu dengan hanya copy-paste sahaja. Mudah kan. Dalam beberapa minit sahaja, anda boleh dapatkan sehingga 10 ke 20 ayat iklan yang memang power hanya menggunakan template yang diberikan. Best … memang padu.

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu

Bila korang berniaga atau nak buat sesuatu entri tu, headline untuk menarik minat pembaca itu penting. Tapi ramai yang abaikan. Tahu tak dengan penghasilan satu headline bodoh tapi padu tu sebenarnya dapat menjadikan pembaca untuk meneruskan minat membaca samada posting/entri korang sehingga habis. Best ke tak best headline ni?

Umum ramai mungkin yang tak tahu, dalam kita sibuk membuat iklan yang bagus, peratus 80% keberkesanan iklan adalah daripada tajuk atau baris headline tersebut. Tips sebenarnya kalau nak sesebuah iklan itu berjaya, perkuatkan penampilan tajuk atau headline. Tapi ramai juga yang tak ambil peluang, memang nak dapatkan sesuatu bukan secara percuma.

Mungkin ada yang tak tahu, dalam membuat iklan yang bagus, 80% keberkesanan iklan adalah berpunca daripada tajuk atau baris headline tersebut. Memang ada pakar marketing yang anjurkan, kalau nak sesebuah iklan itu berjaya, perkuatkan penampilan tajuk atau headline.
Beberapa Testimoni Mereka Yang Menggunakan Headline Copy Paste

Tapi, cuba kita lihat beberapa jenama ternama, mereka sendiri kerap beriklan dengan pelbagai jenis headline. Ada jenis iklan yang melibatkan emosi gembira, sedih, humor, skarkastik. Ada iklan dengan headline yang lebih direct dan macam-macam lagilah. Jangan terkejut, penggunaan headline bodoh sekalipun dapat menghasilkan entri atau jualan yang kebabom.

Penyelesaian Yang Mudah Untuk Hasilkan Headline Power Dan Padu Untuk Iklan

Meh! Cikza bantu korang untuk hasilkan headline yang padu, dengan semudah 1-2-3 sahaja. Korang hanya perlu dapatkan ebook yang disediakan oleh Tuan Hafiz Mansor, ‘105 Template Headline Padu‘. Rugi kalau tak dapatkan sebab dalam ebook ini, disediakan 105 template headline dalam format words yang boleh korang ubah dan terus gunakan.

Semudah dengan korang hanya perlu pilih mana-mana senarai template yang sesuai, Lepastu isi tempat kosong yang disediakan, dan kemudian terbitkan sebagai headline untuk iklan anda. Insha-allah pasti ada yang tertarik untuk membaca posting korang. Tabik dekat diri sendiri korang boleh hasilkan lebih daripada 10 headline padu dalam masa satu hari hanya perlu ubah dari template yang diberi sahaja.

Satu Template Headline Padu Boleh Capai Lebih Dari 10 – 20 Posting Sehari Dengan Mudah

Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu
Testimoni 1 – Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu
Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu
Testimoni 2 – Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu
Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu
Testimoni 3 – Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu

Ebook padu ini telah mendapat perhatian ramai sebab dah terjual lebih 200 salinan waktu pelancarannya. Kalau korang nak tahu antara yang memperkenalkan ebook ini termasuklah Tuan Khairul Hakimin yang turut dikenali sebagai Bapa Viral Kebangsaan di media sosial. Ia juga turut diperkenalkan juga oleh Sifu Adsense kita Tuan Hasrul Hassan sendiri yang telah menggunakan testimoni sendiri bila menggunakan headline padu ni.

Jadi, kalau korang nak mencari satu template power untuk menulis tajuk headline yang akan berikan hasil yang yang sangat kebabom, boleh gunakan template yang dah tersedia dalam ‘105 Template Headline Padu’ ini. Cuma perlu ubah sedikit dan penambahan dari headline yang ada.

4 thoughts on “Cara Paling Pantas Dan Mudah Nak Hasilkan Headline Iklan Padu”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge