DAPATKAN KULIT SEGAR DAN BERSIH DENGAN BEAUTEA BY SAFI

Published on :

Ramai yang mengeluh, kulit cepat kusam. Ramai wanita bekerjaya yang kurang titik beratkan kecantikkan luaran dalaman. Bahkan ada yang setakat menggunakan sabun pencuci muka sahaja tanpa menggunakan produk2 yang sesuai dengan mereka. Untuk harini aku nak berkongsi, cara nak dapatkan kulit segar untuk kulit mulus dan gebu. Baru-baru ni, aku […]

 372 total views,  4 views today

PANDUAN LULUS TEMUDUGA KERJA KERAJAAN DENGAN MUDAH

Published on :

Ramai yang mengeluh, setiap kali hadir temuduga pasti berakhir dengan kegagalan, begitu juga aku, pernah hadir bermacam-macam temuduga untuk dapatkan kerja yang boleh menjamin masa hadapan.¬† Tapi ramai yang kurang mengambil berat tentang perihal temuduga. Bagi aku temuduga ni adalah peringkat pertama untuk ke level seterusnya. Tapi apa yang perlu […]

 323 total views,  3 views today

PUASHATI DENGAN HANSAEGEE NATURAL GOLD NANO CC CREAM

Published on :

Hansaegee Nature CC Cream¬†| Siapa yang mempunyai masalah, kalau nak keluar rumah, atau masalah tona tidak sekata? Yess sama dengan masalah aku lalui. Kalau kita sebagai perempuan, masalah tu dikira paling besar dalam segala masalah. Semua nak nampak cantik dan tiada kesan tompokan. Aku sendiri kalau nak pergi kedai sekalipun, […]

 238 total views,  3 views today

Cara Masak Rendang Ayam Lebih Senang Dan Sedap

Published on :

Rasanya macam terlambat nak upload cerita raya kita. Tapi kita mulakan dengan cerita, resipi raya dulu ye, Mesti ramai yang tercari-cari resipi nak buat rendang, katanya leceh sangat kan. Tapi sebenarnya mudah je. Kalau ikut cara aku semuanya campak-campak je. Tak perlu nak tunggu masuk itu ini. Cuma tunggu masak […]

 1,166 total views,  4 views today

PUAS HATI DENGAN SHOKUBUTSU MOCHI HADA

Published on :

Bila sebut pasal mochi, confirm korang teringat mochi dekat Empire Sushi kan! Aku harini nak berkongsi review jujur ikhlas dari hati nurani aku sendiri. Bukan apa, sebab bagus kita kongsi, kalau tak bagus atau kurang bagus, kita jujur terus terang. Takkan nak menipu. Aku nak tanya berapa ramai yang setia […]

 643 total views,  8 views today