Tertipu Habis Dengan Produk Imaan Jardin Foundation

Semua orang nak cantik, tapi semua nak mudah. memang susah nak cari foundation yang sesuai. Mana ada foundation yang boleh tahan lama sampai malam Dipasaran pun belom tentu ada yang bersesuaian dengan kulit muka Cikza. Lagi pulak kita nie ratu selfie, memang kalau boleh taknak nampaklah cela hitam kat muka terutama bekas jerawat batu yang meleret tumbuh datang dan pergi. Memang syahdu kalau tengok tanpa makeup.

BACA : 5 Sebab Tisu Imaan Menjadi Pilihan Cikza

Tengah scroll kat FB nampak pulak ada yang promo Foundation tahan lama. Cikza tergoda ayat yang boleh tahan dari pagi sampai malam tau. Apa lagi cuba lah sambar sekotak, lepastu free Beauty Blender lagi tau. Kita orang kampung jarang pakai benda alah tu, selalu pakai sponge compact powder je wak! (Mudahnya Terperdaya Kita Wakk) 

Sayang, Kat rumah kita minyak masak habis, kalau guna minyak kat muka awak tu boleh tak?

Nampak tak? ada je nak complain! Suami kita memang rajin komen tau, setiap dari hujung rambut hingga hujung kaki kita tau wak!

Tertipu Dan Menyesal Dengan Produk Imaan Jardin Foundation Berdasarkan Pengalaman Peribadi

Apakata Cikza Tentang Imaan Jardin Foundation, rasa tertipu ke?

Pertama kali mencuba memang dah teruja, sebab yang penting dapat menutup cela-cela dan jerawat halus di muka. Bukannya apa, kulit Cikza very sensitive. Kalau nak tengok produk kecantikkan 1st memang Cikza akan pastikan ianya serasi atau tidak dengan kulit. Kulit Muka Cikza ni kalau tanpa mekap ada, lebam bawah mata, dan ada banyak kesan jerawat halus di muka. Selain tu, kulit Cikza memang berminyak. Dan mudah tumbuh jerawat, jika tak serasi dengan satu produk.   

Kalau dulu, bila berpeluh dan berminyak kat muka, susahnya nak selesaikan, makeup jadi lebih bertompok kalau kita lap. Rupanya produk ni bukan propa, tapi memang terkesan habis selepas menggunakannya. Kalau dulu, sponge tu kena basahkan dulu lepastu oles dekat compact untuk dijadikan foundation. Kini satu kali sapuan dah nampak cerah, dan yang penting serap minyak di muka tau. 

Imaan Jardin Foundation Ni Bagus Dan Lulusan KKM Ke? 

Produk Iman Suci World yang utama adalah koleksi tisu lembab tanpa alkohol berstatus HALAL yang pertama keluaran Bumiputera di Malaysia untuk kegunaan wanita dan seisi keluarga. Imaan Suci World juga mempunyai jaringan produk lain seperti makanan kesihatan kosmetik dan kecantikan.

Setiap produk ISW tampil eksklusif dan dihasilkan oleh kilang bertaraf GMP dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). ISW adalah hakmilik dan diurus oleh WOW MISSION SDN BHD (1216659-V)

Kelebihan Imaan Jardin Foundation

Kandungan Minyak Argan Oil di dalam Imaan Jardin Foundation boleh melembabkan kulit yang kering disamping mengatasi jerawat, menutup kesan jerawat lama. Kalau baca kelebihan sebenarnya banyak manfaat yang boleh diperolehi.

Yang penting dapat mengatasi kulit kusam dan gelap. Haaaa! kalau korang yang suka terdedah dibawah matahari tu, jangan risau foundation jardin ni bertindak menghalang kulit menjadi sunburn tau.  Dengan teksturnya yang tak melekit, lagi pulak bukan jenis berminyak tau, satu kali sapuan je dah nampak glowin. Dengan ada SPF 50++ dapat melindungi kulit dan menjadikan kulit wajah menjadi lebih natural. Rugi siapa tak grab! Menyesal dan Tertipu Dengan produk ni, nampak biasa-biasa luaran tapi memang best bila dapat milikinya tau.

Terlupa pulak nak bagitahu, foundation ni memang tahan sampai ke malam, buktinya diatas adalah pic, diambil ketika ke majlis saudara dengan panas teriknya, 2-3 jam bertandang bawah terik panas, bila lap satu tompok pun takde tau. sekata je kulit muka kita wak.

 IMAAN JARDIN Foundation tampil dengan pakaging BAHARU berwarna putih pink cuma berharga Rm 58 dan bersaiz 10g yang mudah di bawa ke mana-mana.

Selepas Penggunaan Imaan Jardin Foundation

Jangan kata laki Cikza, kita pun terkejut, sebab muka makin feloles tau, tak kusam macam dulu. Minyak di muka pun terkawal. Jerawat halus tertutup dengan jayanya. Sangat disyorkan sebab tak mengandungi merkuri dan ianya bukan produk yang berbahaya.

Memang Highly Recommended! sebab barang baik untuk di cuba, lagi pulak sekarang ni, ntah ape-ape produk kecantikan yang banyak nau merkuri, kalau setiap hari guna, confirm kulit terbakar dan makin nipis.

Video Testimoni Penggunaan Imaan Jardin Foundation

 

Untuk Maklumat Lanjut Tentang Produk Yang Lain / Sebarang Pertanyaan 

WOW MISSION SDN BHD (1216659-V)

No 3A-08 , D’ Pandan Avenue 3,

Taman Pandan Mesra, 68000 Ampang.

Website Imaan Suci | Facebook Imann Suci | Instagram Iman Suci 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge