Transformasi Diri Tampak Yakin

Dulu Cikza selalu di ejek dan di sakat sebab terlalu gemuk, dari zaman sekolah sehingga zaman menjadi penganggur terhormat, waktu tu memang naik mendadak, mana taknya makan tidor, makan dan tidor. Pernah sesekali dipermainkan hati oleh lelaki yang kekonon boleh terima fizikal kita ni, tapi rupanya nak yang cantik je.

20160904_143216

Berat 83kg Igauan Ngeri

Nampak tak lemak tersembunyi kat situ, memang malu rasanya tau. Masa ni lagi 4 bulan majlis rasa macam down habis, dah cuba macam-macam cara kalau boleh cepat dan mudah, tapi semuanya haru. Waktu ni berat cikza mencecah 83kg, gemok waktu ni. Perit bila cuba semua baju, rasanya tak muat dah. Tuhan je tau apa yang rasa kat hati ni. Tapi kalau kat pejabat kengkawan semuan panggil bambam sebab tembam.

20160904_144015

Tekad Ingin Transformasi Diri

2 bulan sebelum majlis, Cikza tekad nak capaikan 10kg penurunan. Target yang tu dapatlah Cikza pakai pakaian kegemaran Cikza dan boleh bergaya seperti orang lain. Ramai yang syorkan produk kurus secara teh tapi memang Cikza tak disiplin nak amalkan lagi pulak pahit. Cikza sayang Umminani sebab dia syorkan satu produk yang mudah dan serta merta nampak hasil.

20161018_222800

Killoss Pengubah Segalanya

Rahsianya adalah Killos, selepas mengamalkan pengambilan 2 biji sehari, perut terasa ringan sangat, Killoss diamalkan sebelum makan pagi. Waktu tu memang berkesan, buktinya setiap makanan yang masuk dalam badan kita terua dicerna menjadi bahan buangan. Makanya Cikza bertamu di toilet sentiasalah dibuatnya. Kawan-kawan faham dan ada yang ingin mencuba, pertama kali mengamalkan Cikza rasa pening kepala sikit almaklum perut kosong masuk benda masam-masam ni. Perut jadi tak sihat, Seminggu pertama mengamalkan berat dari 83kg jadi 80kg tau. Tak rugi pun amalkan produk ni sebab mudah je, kunyah atau hisap then minum mineral 2 liter untuk bilas perut.

20161003_174716

Harini, tampak lebih yakin bila berat Cikza dah turun kepada 77kg. Masa tu rasa nak melompat tapi tak boleh sebab demam teruk, mampu ungkap ALHAMDULILLAH je. Tapi keyakinan mula terserlah lepasni dapat pakai baju yang kita tak dapat pakai. Jadinya tak rugi pun mengamalkan produk KILLOS yang nyata berkesan. Lepasni nak suruh en.pilot kita pulak mengamalkan killos ni, nampak dah aset boroi kedepan.

20161018_222717

Tentang KILLOS Yang Wajib Tahu

  • Tablet yang mempunyai 60 biji untuk penggunaan selama sebulan
  • Perasa masam-masam seakan oren yang sedap dan mudah dikunyah
  • Mampu mengatasi sembelit dan melawaskan pembuangan dalam badan.
  • Semudah kunyah dan kunyah tanpa ada kesan sampingan.
  • Pengamalan 2 biji sehari secara berterusan mampu menurunkan berat badan 2-15kg bergantung kepada hormon.
  • Minum lebih mineral water 2 liter untuk nampak hasilnya.
  • Amalkan 2 biji pagi sebelum makan dan hasil yang terbaik amalkan 2 biji malam sebelum makan untuk nampak lagi cepat hasilnya.

Fungsi Killoss

  • Killoss adalah detox, mencuci racun dan toksin dalam badan serta bertindak balas dengan membakar lelemak tepu korang yang degil.
  • Kesan dapat dilihat selepas beberapa hari jika korang mengamalkan secara konsisten dan teratur. Bergantung kepada hormon dalam badan.

Cara Nak Dapatkan Killoss

Testimoni Berjaya Sahih!

testimoni-penggunaan-killoss-1

 

 740 total views,  2 views today

4 thoughts on “Transformasi Diri Tampak Yakin”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge