5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan – Tisu yang memang Cikza syorkan sangat terbaik, ada ke sesiapa yang mencari tisu basah yang tidak mengandungi alkohol sebab kebanyakkan tisu basah yang sedia ada mengandungi alkohol.  Baru-baru  ni Cikza di rekomenkan oleh sahabat, cuba tisu basah Imaan Suci Wipes keluaran bumiputera Malaysia. Sapuan pertama dah buat Cikza rasa puas hati. Nak tau apa yang buat Cikza suka dan rasa puas hati sangat, sila baca sampai habis ye.

Imaan Suci Wipes Membuat Diriku Begitu Berharga
Imaan Suci Wipes Membuat Diriku Begitu Berharga | 5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan

5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan

Sapuan pertama telah membuktikan muka Cikza berasa segar sangat. Rasa sejuk berangin tu buat jadi makin selesa dan rasanya kalau korang alami sendiri. Tisu basah ni bukan memfokuskan kepada kaum pompuan je tau, tapi kaum jejantans pun boleh tau. So maknanya tidak berfokus kepada wanita sahaja, bahkan jejantans. 5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan boleh di lihat seperti :-

  • Tidak mengandungan sebarang alkohol
  • Dapat membuang mekap tebal yang kalis air. 
  • Membersihkan dan menyegarkan kulit wajah
  • Sesuai di gunakan oleh mereka yang mempunyai kulit yang sensitif dan normal. 
  • Mudah di bawa kemana sahaja, dengan pek kecil dan mudah. 
13906681_311850802491502_2132266028945724021_n
Imaan Suci Wipes Sentiasa Dibawa Kemana Sahaja |5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan

Harga pun murah, bukan beratus tapi yang berbaloi tidak mempunyai alkohol tu yang boleh kita guna untuk bawa solat. Pakailah mekap setebal mana sekalipun, tapi dengan tisu Imaan Suci Wipes ni korang boleh tanggalkan makeup bagaikan tepung gomak. Jika sebelum ni Cikza ada menggunakan jenama tisu basah yang terkenal, tapi tak memenuhi citarasa Cikza, punca-punca jerawat naik mendadak. Jika di beri pilihan sememangnya Imaan Suci Wipes menjadi pilihan hati, Rasanya nak syorkan kepada jurumekap pengantin, mak andam, mereka yang kuat berpeluh dan kepada meraka yang aktif bersukan. Supaya tampak lebih segar. Lagi pulak tak rugi kalau korang laburkan RM15 untuk dapatkan 3 pek jenama Imaan Suci Wipes. 

 

Kepada mereka yang ingin dapatkan Imaan Suci Wipes ni, rujuk detail Agen Imaan Suci Wipes

Please follow and like us:
error

2 thoughts on “#Review – 5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge