Ramai rakan-rakan Cikza yang khabarnya mengalami masalah keputihan melampau, ada jugak yang mengeluh katanya sebab tak tahan dengan bau yang melampau, hinggakan beberapa kali kena tukar pantyliner, rasanya kalau ikutkan apa yang dialami oleh mereka, kiranya sama dengan apa yang di hadapi oleh Cikza. Tapi dari duk bersungut, rasanya baik cari alternatif.

Akhirnya menjadi milikku, sebenarnya dah lama dok perhati je, Bila dah tengok keistimewaanya, apa lagi terus mencuba. Harum Malam terlajak aumm. Harga pun berbaloi-baloi murah RM 33.00 sebotol untuk Semenanjung Malaysia dan RM 39.00 sebotol untuk Sabah & Sarawak.

Harum Malam
Harum Malam Terlajak Aumm | Harum Malam Mengharumkan Tubuh & Atasi Masalah Keputihan

Khasiat Harum Malam 

Harum Malam, mempunyai banyak khasiat yang ramai tidak tahu, antaranya seperti Sireh, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Pueraria Mirifica, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata dan Senna yang kesemuanya mempunyai 1001 khasiat dapat mengatasi masalah utama keputihan dan bau badan yang melampau. Tapi tidak berfokus kepada itu je.  banyak lagi khasiat lain yang ada dalam sesudu Harum Malam ni yang korang sendiri tak tahu. Rugi kalau tak sambar satu. Bagi anak dara seperti Cikza ni, ada tak mengalami masalah seperti di bawah ?

  • Berat berlebihan ?
  • Perut Buncit ?
  • Penuh Angin Dalam Badan?
  • Kurang Bermaya Dan Keletihan?
  • Masalah Kegatalan dan Bau Miss-V?
  • Kitaran Haid Tidak Teratur?
  • Keputihan Melampau?
  • Bau Badan yang Kurang menyenangkan?
  • Kelihatan Tua Sebelum Usia ?
  • Toksin Terlebih Dalam Badan?

Jika YA lebih dari 3 jawapan diatas, Usah khuatir, Harum Malam mampu atasi semua masalah yang tersenarai di atas. Dari 20 masalah utama yang dihadapi , 10 darinya Cikza pilih masalah yang berkaitan dengan mereka yang belom berkahwin seperti Cikza sendiri. Dengan hanya pengambilan satu sudu pagi, sebelum sarapan dan satu sudu malam sebelum makan malam dapat menyelesaikan semua masalah yang berkaitan jika korang sendiri mengamalkan secara konsisten.

Harum Malam
Usah khuatir, Harum Malam mampu atasinya | Harum Malam Mengharumkan Tubuh & Atasi Masalah Keputihan

Ibarat Minum Jus Laici Dan Strawberi

Ibarat minum jus laici dan strawberi, itulah rasanya, masam-masam manis. Walaupun likat dan pekat, rasa tersebut tak buat kita mual untuk mencubanya, Cukuplah pengambilan satu sudu pagi, sebelum sarapan dan satu sudu malam sebelum makan malam, korang dah boleh tidur lena dan cukup sebotol hasilnya memang superduper aumm. Mereka yang ingin dapatkan produk ni bolehlah berhubung terus


Komen Murni Dari Cikza

“Sebelum ni memang Cikza akui, kebaikkan Harum Malam, sebab Cikza mengamalkan untuk atasi keputihan dan haid tidak teratur, alhamdulillah selepas sebulan semuanya seperti kepada normal semula, Ada kawan yang mengesyorkan untuk bancuh satu sudu bersama separuh dari air suam, tapi khasiatnya tetap sama. Alhamdulillah sehingga harini secara konsisten Cikza amalkan untuk mendapatkan kitaran haid yang normal. Memang Cikza syorkan kepada mereka yang belom berkahwin untuk mengamalkan.” 

 468 total views,  1 views today

10 thoughts on “Harum Malam Mengharumkan Tubuh & Atasi Masalah Keputihan”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge