Avent? apa tu? jenama apa tu? Rupanya sesapa yang mempunyai anak, dah tentu jadi sahabat baik jenama Avent. Jenama ni sebenarnya dah lama berada di pasaran, cuma sejak dua menjak ni lah, jenama tersebut terus melonjak naik.

images

 

Kenapa Jenama Avent Menjadi Pilihan ?

Rata-rata kebanyakkan para ibu bapa banyak memilih jenama Avent sebagai peneman anak-anak mereka. Dengan adanya sistem-anti colic dapat menyekat udara dari masuk kedalam perut bayi dan akan menyebabkan kurang kekembungan pada bayi. So tak rugi pun nak beli jenama ni. Lagi pulak dah tentu ada piawaian dan diuji secara klinikal.

Motherhood_Upto70OffPhilipsAventProducts_300250_End_31July2016

Khas kepada peminat Avent, sekarang ni, Jenama ni ada promosi terlajak murah, rugi pada yang lepaskan peluang. Harga bermula dari RM20 dan keatas. Rasanya ada tak yang nak borong sakan jenama ni. Tapi bila Cikza duk cuci mata tengok katalog-katalog Avent, fuh! harga memang mahal, tapi mahal pun takpa janji untuk anak-anak dan selamat di gunakan.

Koleksi Keluaran Avent

th (7)

th (8)

th (9)

th (10)

th (11)

th (12)

Naik juling mata di buatnya, bila macam-macam corak ada tuk jenama ni, jadi tak hairanlah ramai yang menyukainya. Lagi pulak saja Cikza cuci-cuci mata mana tahu, ada rezeki Cikza nak membeli akan datang. Tapi memang semuanya design serta corak yang di keluarkan memang sesuai jadi tarikan budak-budak. Bermula untuk bayi baru lahir, semuanya complete dan mudah didapati. Tapi lagi pulak brand ni, terkenal sebab adanya nama philips. Jadi tak hairanlah jugak jenama ni memang terkenal.

Jom Shopping Avent Dengan Harga Termurah

Motherhood_Upto70OffPhilipsAventProducts_72890_End_31July2016

 937 total views,  2 views today

2 thoughts on “Philips Avent Terlajak Murah”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge