Jika entry lepas, za dok bercerita tentang kehebatan Gel Mandian Aura 7 Bunga D’herbs, tapi untuk harini, dah terlajak pulak menggunakan Losyen Badan Aura 7 Bunga D’herbs, katanya kalau menggunakan hati senang sebab abang mengaum, jom tengok apa kelebihannya yang menyebabkan boleh mengaum tu.  

Losyen Badan Aura 7 Bunga Keluaran D’Herbs Terlajak Laris

Akhirnya dapat jugak miliki losyen badan yang dok sebut-sebut zara-zya sampaikan meroyan habis dalam iklan tu. Sebab haritu nak beli sekali tapi kehabisan stok. So kalini dah terlajak membeli losyen ni, pun gara-gara zack dah meninggalkan pehah. 
Keistimewaan Losyen Badan Aura 7 Bunga D’Herbs
Losyen Badan Aura 7 Bunga D’Herbs, mengandungi estrak bunga yang membangkitkan keharuman yang ada serta membuatkan badan akan terasa segar harum. Dengan estrak bunga yang terkandung antaranya Lavender, Kenanga, Rose, Orked, Bunga Matahari, Bunga Raya dan Jasmine. Jika di tanya keistimewaan memang macam-macam yang ada. Tak rugi pun kalau beli sebotol nak buat suami ngaum. Beli sebotol, tapi 10 kistimewaan yang akan di perolehi, antaranya :-
  • Memelihara kelembapan kulit dan kehalusan kulit
  • Meningkatkan kecerahan kulit dengan berkesan 
  • Menganjalkan kulit
  • Mengatasi masalah tona kulit tidak sekata
  • Mengurangkan kesan parut, jeragat dan bintik-bintik hitam 
  • Mengurangkan kedutan
  • Mengecilkan lian-liang pori yang ada
  • Meredakan masalah radang
  • Melindungi kulit 
  • Mengharumkan tubuh badan sepanjang hari 
Nampak tak keistimewaan 10 perkara tentang Losyen Badan Aura 7 Bunga D’Herbs ni, Kalau tak beli rasa rugi, Harga pun tak mahal cuma RM26.00 sahaja, lagi pulak berbaloi kalau beli dan digunakan dengan Gel Mandian Aura 7 Bunga D’Herbs. 

Pengalaman Peribadi Setelah Menggunakan Losyen Badan Aura 7 Bunga D’Herbs 

Losyen Badan Aura 7 Bunga buat Za sentiasa mengaumm 
Bila lepas mandi kesegaran datang dari gel mandian aura 7 bunga d’herbs, di kombinasi bersama losyen badan aura 7 bunga d’herbs sememangnya terbaik. Harum bunga dari gel mandian dah satu hal, pun harum losyen ni dah satu hal, bila digabungkan memang bertambah harum tak terkata lah kan. Aura yang terkandung dalam bunga tu, buat za rasa tenang setiap kali menarik nafas hidu bau harum datang dari losyen ni. Keyakinan semakin menyerlah lepas menggunakan losyen ni tau, sapu setiap sebelum nak tido lagi best, wangi, harum dan mengaumm. Sebelum memulakan tugas, jika disapu, menambahkan lagi aura keyakinan dalam bekerja, haruman bunga tu adalah penarik aura positif dalam badan. sebab tu za menggunakan kedua-duanya sekali jadi lebih yakin tau. Rasanya tak sia – sia beli. Lagipun mesti Zack takkan tinggalkan Pehah lagi. Aummmmm! 

 4,620 total views,  7 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge