Gel Mandian Aura 7 Bunga D-Herbs Mengaum Terlajak Laris 
Tengok iklan Zara-Zya dalam Duda Terlajak Laris kat TV3, hati meronta sangat nak cuba produk terbaru keluaran D-Herbs. Katanya Terlajak Laris, Laku keras tau. 

Akhirnya menjadi milikku? semua gara-gara zara-zya! auch! sangat kecewa rabak duit i lagi tau. Tapi sangat berbaloi tau beli Gel Mandian Aura 7 Bunga D-Herbs ni. Sebenarnya daha lama dok perhatikan Gel tu. cuma hati nak beli atau tidak. Bila tengok keistimewaanya memang patut za sambar satu botol. Harga pun murah RM 16.00 je tau.

Keistimewaan Gel Mandian Aura 7 Bunga 

Gel Mandian Aura 7 Bunga, dapat memberikan keharuman yang datangnya dari 7 jenis bunga yang telah di gabungkan menjadi satu, antaranya adalah Lavender, Jasmin, Roses, Bunga Raya, Matahari, Orked dan Kenanga. Kesemua bunga ini mempunyai khasiat tersendiri. Bau haruman bunga dapat menarik Aura positif serta membina keyakinan dalam diri kita. Kesegaran diperolehi setelah selepas mandi. Selain dari memberi Aura positif, kesan lain adalah dapat membuang segala kotoran yang menjadi penyebab utama bau badan yang agak kurang menyenangkan, seterusnya akan menyebabkan hilangnya semangat dan keyakinan. 


Pengalaman Peribadi Za Selepas Menggunakan Gel Mandian Aura 7 Bunga D-Herbs

Saat menggunakan, pertama kali za tertarik dengan bau bunga-bunga yang meningkatkan aura positif dalam diri za. Selepas mandi memang terasa kesegarannya yang teramat sangat. Bau badan pun dah hilang terus jadi wangi melekat sampai pagi tau. Memang serasi dengan za, tak rugi za membeli. Bila za sendiri yang menggunakan memang terasa sejuk dan always ceria postif.  Za pasti dapatkan lagi. Jika sebelum ni balik kerja, seriusly sangat letih even selepas mandi ekalipun, Pengakuan Jujur za buat bukan sebab nk lariskan produk tapi memang Gel Mandian Aura 7 Bunga keluaran D-Herbs ni memang buat za menjadi lagi segar dan positif. Za memang syorkan pada sahabt handai za untuk dapatkannya kerana tak rugi membeli, Berbaloi dan sangat berbaloi memiliki. Selepas menggunakan gel mandian ni, jangan lupa guna Losyen Badan Aura 7 Bunga D’Herbs Hati Senang Abang Mengaumm!



 4,681 total views,  5 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge