Terkini : Harga Minyak 2016 – Setiap penghujung bulan pastinya ramai rakyat malaysia ternanti-nanti perkembangan PANAS berkenaan harga minyak terkini di Malaysia. Bukannya apa, bagai satu ketakutan aku rasa, almaklum sekarang kos sara hidup dah makin meningkat, tapi gaji naik setiap setahun sekali. hehehe! *alangkah indah jika gaji naik tiap-tiap bulan* Terkini KPDNKK telah mengumumkan Harga Minyak terkini 2016, rasanya nampak macam ada penurunan comel-comel gitu. Penurunan kini di gambarkan berikutan harga minyak dunia jatuh menjunam. Apepun bersyukur lah dengan penurunan ni. Berikut adalah UPDATE TERKINI Harga Minyak 2016

“KPDNKK akan memberitahu harga runcit baharu bulanan bagi RON95, RON97 dan Diesel hanya kepada Persatuan Penjual Pengusaha Stesen Minyak Malaysia atau peruncit bermula tengah malam pada hari terakhir setiap bulan, Samada turun atau tidak adalah bergantung kepada Harga Minyak Dunia….” (sumber : http://www.mysumber.com/)

Berharap setiap bulan akan ada perubahan, semoga dapatlah meringankan sedikit beban yang tersedia ada ni, jika buat langkah penabungan sekalipun gunapakai sebulan belom tentu cukup bagi mereka yang berkeluarga. Ada yang hidup di kampung pun memerlukan duit untuk keperluan lain.  Tapi kalau korang nak kereta jimat minyak, >> Jom Trade-in Kereta pelbagai jenis untuk mendapatkan volkswagen  mana tahu korang boleh dapat kereta idaman korang yang lagi pulak jimat minyak macam yang aku guna sekarang. 

p/s : Update Harga Minyak terkini akan dilakukan setiap bulan. 

 725 total views,  2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge