BR1M Bujang Dah Masuk – Yahoo! Alhamdulillah syukur sangat, smalam duk semak akaun tetiba duit makin bertambah, Mesti ramai harini yang buat semakan ke LHDN almaklum BR1M 2016 dah masuk. Lagi pulak dapatlah ringan sikit perbelanjaan sebab semua barang dah naik dan makin mahal. Ni yang buat aku makin bertambah kasih sayang terhadap kerajaan barisan nasional.  
sumber google

Pada awal lah aku duk korek-korek gak sebab bulan ni dah overdose limit perbelanjaan, dengan roadtax keretanya nak loose, alahai Tapi duk semalam asyik gatal sangan tapak tangan kanan tu, rupanya petanda duit nak masuk katakan. Syukur sangat. Apa lagi, kalo dah dapat tu beringat-ingatlah nak guna pakai perbelanjaan kan. Disebabkan aku masih bujang so jadilah dapat RM400.
Dengan kos sara hidup meningkat tertutama mereka yang bujang duduk di bandar ni, sememangnya memerlukan kewangan yang berlebihan, bukannya apa. Zaman sekarang kalo beli barang yang kuantiti RM50.00 sure paras sukulah dalam bakul tu. Jadi apa pun Syukur alhamdulillah dapat jugak ringankan perbelanjaan kewangan yang ada. 

 621 total views,  2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge