Resipi ShellOut Sedap, Mudah Dan Ringkas

Published on :

Kerana ShellOut ni lah, dapat berkumpul satu famili dengan hati riang dan girang, tak percaya cubalah korang buat, Lagi pulak nak pergi makan sendiri di kedai pun mahal, tapi tak berbaloi dengan harga yang ditawarkan. Resipi ni memang menjadi, hingga ada yang makan licin sampai jilat jari tau. Tapi entry […]

1,550 total views, 25 views today

Shell Out Murah Dan Sedap RM13.50 Di Gombak

Published on :

Ada orang tu teringin nak makan ShellOut, layankan aje. Destinasi kalini di tentukan sendiri oleh En. Tunang yang sememangnya teringin habis nak makan shellout. Bila sebut ShellOut sah-sah teringat kuah yang dihidang bersama seafood istimewa aduh! Telan liur seketika. Tapi terfikir kat mana port yang sedap dan murah? Port ShellOut […]

1,359 total views, 24 views today