2 Tips Penjagaan Kulit Muka Dan Badan Yang Bermasalah By Glamora

Published on :

Semakin hari masalah di kulit muka semakin bertambah, pelbagai produk telah di cuba namun hampa. Bercakap bab-bab kecantikan ni, ramai yang mengeluh mencari produk yang bersesuaian dengan kulit muka, ada yang sanggup bayar ribuan ringgit untuk tampil cantik dan anggun. Tapi kesannya, seketika je. Masa tu lah gigit jari rugi […]

146 total views, 1 views today

Renjis-Renjis Dipilis Bersama Zeeta Mawar

Published on :

Sembur-Sembur bersama Zeeta Mawar  Kata orang kalau nak cantik kena disiplin, kata orang jugak kalau nak cantik sanggup bayar beribu-ribu ringgit, sampai sangup nak buat pembedahan plastik semata-mata untuk kelihatan muda berseri, padahal umo dah boleh dianggap warga emas. Semalam za duk tengok youtube pasal pemakaian susuk kalau nak cantik, […]

99 total views, no views today