#Event | Beauty Palace Korea Blogger Party

Published on :

Beauty Palace Korea Blogger Party | Dapat je jemputan, mula lah kelam kelibut, almaklum event ni wajib mengikut tema, Biru / Putih. Rasanya Cikza jarang beli shawl atau seluar putih, memang lah warna tu tak sesuai sangat kat Cikza sebab takut kotor. Jadinya gunalah apa yang ada. Pada ahad lepas, […]

267 total views, no views today

Althea Turns 1!! Happy Birthday Althea Korea

Published on :

Happy Birthday Althea!! Happy Birthday Althea Korea. Tak sangka dah setahun berginjak usia Althea Korea ni. Walau ┬ápun jarang dengar jenama ni, tapi rupanya jenama ni dah terkenal di 5 buah negara, seperti Malaysia, Singapura, Indonesia dan Thailand. Pertama kali bukak website Althea ni, Ya ampun, rambang mata Cikza dibuatnya, […]

213 total views, no views today