Bila Suami Demam, Tapi Selera Makan Macam Ultraman Taro

Published on :

Bangun je pagi, terus rasa badan asben kakaq, panas pulak! tapi dia berkeras nak pergi kerja. Terus kakaq suruh asben rehat je kat rumah. Bukan apa, dah hujung tahun, bulan ni saja asyik tugas luar tanpa rehat. Sunyi kakaq tau. Tapi semalam menyempat jugaklah kami p melayan Jumanji 2017,¬†waktu tu […]

62 total views, 1 views today

Terlupa.. Aku Bini Orang Tau!

Published on :

Abang, minggu depan ada appointment kat HUKM!¬† Dah kahwin ni, perangai pelupa Cikza memang makin teruk! Sape kata, hidup lepas kahwin ni indah? propa je lebih tu. Sebenarnya memang indah dan kelakar pun. Nak-nak korang dapat shuben yang jenis muka kelakar, suka buat lawak. Ibarat sebelum kahwin ni semuanya memang […]

29 total views, no views today