5 Sebab Mengapa Listerine Wajib Dimiliki

Published on :

Assalammualaikum dan salam sejahtera, untuk harini Cikza nak berkongsi tentang petua yang tak dijangka dan diduga. Rasanya mesti korang dah tahu. Apa kebaikkan benda alah pelik yang Cikza nak kongsi ni. Listerine ni sebenarnya adalah pencuci mulut, memang wajib pun untuk mereka yang ada masalah mulut berbau longkang ketika bercakap […]

163 total views, 1 views today

2 Tips Penjagaan Kulit Muka Dan Badan Yang Bermasalah By Glamora

Published on :

Semakin hari masalah di kulit muka semakin bertambah, pelbagai produk telah di cuba namun hampa. Bercakap bab-bab kecantikan ni, ramai yang mengeluh mencari produk yang bersesuaian dengan kulit muka, ada yang sanggup bayar ribuan ringgit untuk tampil cantik dan anggun. Tapi kesannya, seketika je. Masa tu lah gigit jari rugi […]

146 total views, 1 views today