Resipi Asam Pedas

Resipi Asam Pedas Ikan Cencaru Mudah Dan Ringkas

Published on :

Raya Kedua tiba-tiba tekak teringin nak makan Asam Pedas, Lagi pulak masa balik raya haritu, suami cuba makan asam pedas di kedai-kedai area melaka. Tapi hampa katanya ” Sayang, Asam Pedas ni tak sama macam awak selalu buat untuk abang. Jadinya bila ¬†ada barang nak dimasak, hati isteri kesian dengan […]

1,146 total views, 18 views today

Lubuk Asam Pedas Dan Mee Bandung Power

Published on :

Lubuk Asam Pedas Dan Mee Bandung Power Tengok pada tajuk, mesti korang dah target kat negeri mana sekarang ni za duk bertapa, sebut je asam pedas dan mee bandung, dua kawan baik tu memang dah target sinonim dengan Bandar Diraja Muar. Bukan selalu balik kampung, kebiasaan mama dan abah lah […]

96 total views, 2 views today