Tertipu Dengan Produk Deeja Cosmetic

Published on :

Semua gara-gara iklan Tv3 Akasia 7 Hari Mencintaiku tu, nampak pulak ada produk baru, nak jugak lah pergi cari. Iklan produk yang sweet muweet tulah buat Cikza jadi terjebak nak sambar sekotak. Dah dapat sekotak, terus pakai tak tengok kesan dan akibat, rasakanlah!!!! (Awas, Jangan Terpedaya ) Masa mula-mula terkesan […]

18,759 total views, 117 views today

Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Dengan Berkesan

Published on :

Ekzema? Apakah Ekzema? Psoriasis? Apa pulak lah Psoriasis? Bagaimana ia terjadi? semua tu bermain di fikiran Cikza ketika ini, tapi Cikza belom pernah mengalami penyakit Ekzema cuma pernah alami Psoriasis, kebanyakkan Cikza cuma mendengar dari sahabat dan laman media sosial yang menghebahkan tentang penyakit tersebut. Cuma bahaya atau tidak silalah […]

1,125 total views, 7 views today

Jus Kocok D’Herbs Mengaum Terlajak Laris Rugi Tak Coba

Published on :

Assalammualaikum, salam sejahtera. Cikza nak buat survey, berapa ramai kaum wanita atau anak dara menjaga kesihatan dalaman. Rasanya ramai yang suka membeli sebab terjebak, kiranya kalau terjebak tapi disiplin tak pe jugak, ada yang terjebak tapi berbaloi-baloi. Semua gara-gara “Biar Aku Jadi Penunggumu” gara-gara kocok lah Cikza boleh terjebak, rupanya selama […]

1,960 total views, 16 views today

RM 37 Untuk Satu Bingkai Cermin Mata, Tapi Berbaloi ke?

Published on :

Harini Cikza nak berkongsi tentang cermin mata baru yang dapat tadi. 2 bulan lepas ada booth tentang waqaf cermin mata bingkai RM37 sepasang siap dengan cermin berpower mengikut kita punya power cermin mata kat Opis Cikza di Ampang. Memang meriah dan boleh dikatakan meletup habis. Almaklumlah murah dan semurahnya lah […]

2,412 total views, 22 views today

Homestay Terbaik Hanya Di Idaman Villa, Melaka Bandaraya Bersejarah

Published on :

Homestay Terbaik Idaman Villa, Melaka Bandaraya Bersejarah Bagi mereka berkeluarga besar, ingin mencari homestay yang sangat selesa di Melaka, Cikza nak syorkan korang boleh cuba menginap di Idaman Villa, Melaka. Sangat sesuai dan memang disyorkan, sesuai untuk mereka yang ingin gathering bersama keluarga, atau kenduri yang melibatkan keluarga besar. Luas […]

166 total views, no views today

Transformasi Diri Tampak Yakin

Published on :

Transformasi Diri Tampak Yakin Dulu Cikza selalu di ejek dan di sakat sebab terlalu gemuk, dari zaman sekolah sehingga zaman menjadi penganggur terhormat, waktu tu memang naik mendadak, mana taknya makan tidor, makan dan tidor. Pernah sesekali dipermainkan hati oleh lelaki yang kekonon boleh terima fizikal kita ni, tapi rupanya […]

159 total views, 3 views today

Harum Malam Mengharumkan Tubuh & Atasi Masalah Keputihan

Published on :

Ramai rakan-rakan Cikza yang khabarnya mengalami masalah keputihan melampau, ada jugak yang mengeluh katanya sebab tak tahan dengan bau yang melampau, hinggakan beberapa kali kena tukar pantyliner, rasanya kalau ikutkan apa yang dialami oleh mereka, kiranya sama dengan apa yang di hadapi oleh Cikza. Tapi dari duk bersungut, rasanya baik […]

72 total views, 1 views today

Kenapa Amez Care Sangat Diperlukan Khususnya Wanita ?

Published on :

Satu hari di hospital, sangatlah meletihkan Cikza. Mana taknya kena buat rawatan itu, rawatan ini. Almaklum pesakit SLE biaslah. Macam-macam kena buat. Tambahan Cikza seorang yang aktif. Memang tersangatlah memerlukan. Tambahan pula bila waktu bendera merah menjelma itu petanda kena menyerah. Tapi tidak bagi Cikza sebaliknya seolah macam nak pergi […]

65 total views, no views today

Bagus Sangatkah Produk Lunavie Untuk Keselamatan Anak Di Rumah

Published on :

Tajuk dah macam muka depan akhbar, tapi para ibu bapa wajib jugak fikir keselamatan anak kecil masing-masing, adakah dah cukup yakin ianya selamat. Terdetik di hati, rupanya ramai yang kurang pasti akan keselamatan anak-anak kecil di rumah sendiri. Lagi pulak, kebanyakkan para ibu bapa melakukan aktiviti seharian di rumah dan […]

75 total views, 1 views today

#Review – 5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan

Published on :

5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan – Tisu yang memang Cikza syorkan sangat terbaik, ada ke sesiapa yang mencari tisu basah yang tidak mengandungi alkohol sebab kebanyakkan tisu basah yang sedia ada mengandungi alkohol.  Baru-baru  ni Cikza di rekomenkan oleh sahabat, cuba tisu basah Imaan Suci Wipes keluaran bumiputera […]

1,176 total views, 15 views today