Minyak Kelapa Dara Ibu, Sesuai sangat ke untuk wanita bujang atau wanita hamil? Dah tentu menjadi persoalan dalam fikiran. Disini meh rapat-rapat, Cikza nak berkongsi petua satu minyak yang sangat-sangat sesuai digunakan untuk semua, terutama ibu mengandung. Lagi pulak kalau kita tengok khasiatnya memang sangat sesuai diamalkan setiap hari. Sedap ke tak? Bagaimana rasanya ? Sila baca sampai habis.

Minyak Kelapa Dara Ibu 

Sejenis supplement utk kulit yg terbaik bagi mendapatkan kulit yg sihat dan cantik selain menyihatkan tubuh badan. Ia diperbuat dari minyak kelapa dara 100% organic dan gred A, yang bagus untuk kesihatan. Dan sangat sesuai untuk mereka di semua peringkat umur. Bagi ibu hamil, sangat disyorkan dari Info Ibu Hamil.

Kandungan Minyak Kelapa Dara Ibu

Minyak Kelapa Dara Ibu diakui oleh pakar kesihatan sedunia, dimana kajian mendapati Minyak Kelapa Dara Ibu adalah sangat sesuai untuk kesihatan badan. Dengan 100% dari bahan organik semulajadi kaya dengan kandungan Asid Laurik yang membantu mencegah Jangkitan Kuman seperti Bakteria dan Protozoa dalam tubuh kita. Antara Kandungan yang terdapat dalam Minyak Kelapa Dara Ibu :-

  •  Tanpa Bahan Kimia
  • Tanpa Bahan Pengawet
  • 100% semulajadi
  • Kualiti Minyak Lebih Jernih Dan Bersih
  • Teknik “Cold Press” tanpa pemanasan haba
  • Ratusan testimoni dari para pengguna MKDI ( Minyak Kelapa Dara Ibu )

Minyak Kelapa Dara Untuk Awal Kehamilan

Cikza disahkan oleh doktor, early pregnancy ( 2-3 minggu ), terkejut jugak mungkin ini hadiah paling bermakna buat suami yang bakal menyambut ulangtahun kelahiran awal tahun hadapan,  jadi pengambilan Minyak Kelapa Dara Ibu sangat digalakkan sebab terbaca satu artikel ianya sangat sesuai untuk ibu-ibu awal kehamilan yang mengalami “Morning Sickness” dan untu menguatkan rahim. Bersyukur ramai yang menyarankan berikutan kandungan Cikza masih awal lagi. Dan sangat menyarankan supaya mengamalkan Minyak Kelapa Dara Ibu keluaran dari Komuniti Info Ibu Hamil.

 

Amalan Kelapa Dara Untuk Awal Kehamilan

  • Mengurangkan risiko morning sickness
  • Mengurangkan risiko penyakit ketika hamil
    • hb rendah
    • kencing manis’
    • Darah Tinggi
  • Memberi khasiat buat ibu & anak agar membesar dengan sihat dalam kandungan
  • Menguatkan rahim ( saranan untuk merek ayang pernah keguguran )
  • Menyeimbangkan hormon
  • Mengurangkan Sembelit.

Cikza dah cuba, memang ada rasa kelat-kelat kelapa, tapi nama pun ubat dan minyak. Kena telan untuk kuatkan rahim.

Tidak berfokus Pada Kehamilan, Cikza Sarankan MKDI Kepada Semua 

Tidak memfokuskan pada ibu hamil, MKDI sangat disyorkan untuk mereka yang ada kencing manis dan mereka yang mempunyai paras kolestrol yang tinggi. Ia juga dapat membantu mengawal kencing manis dan paras kolestrol dalam darah. Namun kalau dilihat pada khasiatnya ia juga membantu bagi mereka yang mempunyai sistem pencernaan yang bermasalah seperti sembelit.

Cara Pengambilan MKDI ( Minyak Kelapa Dara Ibu ) 

Cara Pengambilan wajib diambil kira kerana ianya bersesuaian dengan waktu yang disyorkan.

Pengambilan yang betul adalah :-

  • 1 Sudu Besar – Waktu Pagi
  • 1 Sudu Besar – Waktu Malam
  • Diambil Selepas Makan
  • Jarakkan Masa Selama 2 jam jika ada pengambilan Ubatan Lain.

Jangan !!!! Diamalkan Dan Sangat Wajib Di Ikuti. 

  • Jangan amalkan minuman berkafein
  • Jangan Makan bersama Madu Atau Susu

 

Mcam mana nak beli Minyak Kelapa Dara IBU?

Untuk yang berminat nak cuba Minyak Kelapa Dara Ibu yang banyak khasiat dan manfaat ni..korang boleh hubungi :
Mobile Hotline HQ : +601135000002

1,255 total views, 28 views today

10 thoughts on “Awal Kehamilan Cuba Guna Minyak Kelapa Dara Ibu Memang Terbaik”

  1. bagus ni minyak kelapa dara .. sangat sesuai lah preggy guna. Multi fungsi lagi tu kan? boleh sapu pada perut jugak ni..utk scretchmark pada perut.. elak kulit meregang..gatal gatal perut..boleh la hilang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge