Cikza dari zaman kecik tak pernah merasa susu kambing, mak ayah Cikza pun tak pernah minum susu kambing. Tapi kata teman-teman yang susu kambing ni memang banyak khasiatnya tau yang kita tak tau. Ada orang suka yang asli dan ada orang suka yang berperisa. Tapi ada ke susu kambing yang berperisa?

” Dah Masuk Dua Gelas Beb! Aku Tibai Susu Kambing Ko Bam..”

Betul-betul kemaruk kawan-kawan Cikza kat opis pekena susu kambing ni. Secara jujurnya, punca utama Cikza tak minum susu kambing ni, katanya ada bau busuk hamis yang buat kita akan rasa muntah. Start dari tu, set mind sehingga sekarang. Sehinggalah diperkenalkan oleh teman yang mengesyorkan untuk minum bina semula antibodi badan Cikza.

Susu Kambing I-Sihat Vachoc 10 Plus Pilihan Wajib Setiap Hari

Mempunyai 3 variasi rasa yang berlainan. – Susu Kambing i-Sihat

Kelebihan susu kambing I-Sihat ni tidak menggunakan perasa dan pewarna tiruan tau. Yang pasti susu kambing I-Sihat adalah 100% keluaran Bmiputera yang mana produk ini  direvoluasikan  bertaraf antarabangsa serta dirumuskan secara saintifik.Terdiri dari 3 Variasi rasa yang berlainan seperti Premium Berry dan Yang Asli selain yang Cikza minum ni adalah Vachoc.

VACHOC PLUS 10 yang merupakan susu kambing diadunkan bersama campuran 10 ekstrak semulajadi

VACHOC PLUS 10 yang merupakan susu kambing diadunkan bersama campuran 10 ekstrak semulajadi dengan adunan ekstrak Vanila dan Coklat yang memberi rasa gabungan yang sangat sedap. Pertama kali mencuba memang serius nak lagi. Memang betul kata kawan-kawan Cikza yang dah kemaruk Vachoc Plus 1o ni, rasa sekali berkali-kali mencari.

Susu kambing Vachoc Plus 10 diadun bersama dengan campuran sepuluh bahan makanan sunnah seperti kurma , kismis , safron , delima , habbatusauda , badam , zaiton , buah tin , manna dan ditambah nilai dengan gingikobiloba. Campuran ni menghasilkan rasa yang enak disamping mempunyai kandungan kandungan zat serta vitamin yang sangat diperlukan dalam tubuh badan kita.

Vachoc Plus 10 Adalah Pilihan Cikza

Sebelum nak minum tu, Cikza rujuk mereka yang memberi maklumbalas positif tentang Susu Kambing i-Sihat antaranya seperti Founder Kelab Blogger Ben Ashaari dan Abang Marco Pencari Makan. Yang buat Cikza menjadi kemaruk sekarang dengan produk ni, seriously memang takde langsung bau hamis tau! Memang sangat sesuai untuk seisi keluarga korang untuk menikmatinya dengan gaya santai, mudah dibawa kemana tau. Semakin hari semakin stock tinggal paras hidung, wajib order lagi. Nak diet silalah minum Vachoc Plus 10 ni, sebab buat korang akan rasa sentiasa kenyang.

Susu Kambing i-Sihat Sesuai Untuk :-

  • Bayi 6 bulan ke atas & kanak-kanak
  • Pelajar sekolah & universiti
  • Dewasa & warga emas
  • Wanita mengandung & menyusu anak
  • Pasangan yang sedang ikhtiar untuk hamil
  • Sesuai untuk seisi keluarga
  • Untuk mereka yang cintakan kesihatan

Apakah kelebihan susu kambing ni ??

  • Menambahkan tenaga dan stamina tubuh badan
  • Meningkatkan daya ketahanan badan (imunisasi) dan fungsi tulang , gigi , otot , sel kulit serta saraf
  • Meningkatkan daya ingatan , kepekaan dan kecerdasan minda.
  • Mudah hadam serta bersifat alkali.
  • Menjana lebih banyak susu ibu yang berkualiti
  • Membantu masalah kulit dan membuatkan kulit lebih cantik , cerah serta sihat.
  • Mencegah anak dari demam kuning , ekzema , sembelit dan pembentukan lendir.
  • Membantu kesuburan pasangan yang telah berkahwin
  • Membantu penyerapan kolestrol dan sistem pernafasan
  • Membantu pengidap penyakit seperti gastrik , ulser perut , insomnia , obesiti , menopous , kolestrol berlebihan , sakit sendi , tulang rapuh , demam selsema , kencing manis , jantung dan banyak lagi..

Premium Berry Untuk Kecantikkan Kulit Berseri, Gebu dan Mulus 

Kandungan vitamin C membantu mencantikkan wajah dan meningkatkan ketahanan
tubuh

Kebaikan khusus yang terdapat di dalam Premium Berry :

  • Kandungan vitamin C membantu mencantikkan wajah dan meningkatkan ketahanan
    tubuh
  • Antosanin & antioksidan dari ekstrak beri membantu menajamkan mata, melindungi dari penyakit jantung & mengelak kanser
  • Kolagen membantu memperbaiki masalah kulit dan rambut serta menambahkan keanjalan kulit dan bertindak sebagai anti penuaan
  • Melatonin yang tinggi dari ekstrak sakura membantu dalam memutihkan dan melembabkan kulit serta merawat kulit kusam
  • Ekstrak applephenon membantu mengurangkan pigmentasi kulit, mencerahkan kulit, anti-penuaan juga dan bersifat anti-oksidan serta mengurangkan paras kolestrol
  • Astaxanthin membantu ketahanan kulit dari kesan sinaran UV, selain dapat merawat ekzema dan dermatitis serta bersifat anti-fungal
  • Produk penuh khasiat, diperkaya dengan bahan-bahan semulajadi demi kebaikan tubuh badan dan kesihatan anda.

Rasa nak cantik? Apalagi korang wajib dapatkan Premium Berry ni, biar pasangan kita tengok kita bergetah sambil gigit jari. Berjalan dengan penuh keyakinan. Kakak Cantik Abang pun Terpikat. Lagi pulak Dengan 15 bahan ekstrak aktif yang kaya yang diuji di DUA makmal untuk mengesahkan nutrisi didalamnya adalah benar.

Susu Kambing i-Sihat Mudah Disediakan Dan Mudah Dibawa Kemana Sahaja

Sachet Yang Mudah Dibawa Kemana Sahaja

Packaging 

Kesemua Produk I-Sihat ini terdapat dalam dua bentuk packaging yang mudah di bawa kemana sahaja, bercuti ataupun ke pejabat. Mudah jadikan I-Sihat sebagai teman kemana kakiku melangkah.

  • Pek Besar 

    • Berat 500 gram dan disediakan dengan sudu scoop khas didalamnya.
  • Pek Sachet 

    • 20 Sachet x 25 gram
    • Berat Keseluruhan 500 gm
  • Cara Penyediaan

    • Jangan bancuh produk i-Sihat dengan air panas mendidih. Pertama wajib suamkan dulu air sebelum bancuh produk i-Sihat susu kambing. Ini bertujuan untuk mengelak nutrisi pada susu kambing i-Sihat hilang dan sangat rugi kerana produk i-Sihat banyak kelebihan untuk tubuh badan kita.
    • Dicadangkan waktu penyediaan 2 kali sehari
      • Pada Waktu Pagi ( Sebelum Sarapan )
      • Pada Waktu Malam ( Sebelum Tidur ) 
    • Untuk Bancuhan Sejuk : Dicadangkan menggunakan shake-shake u oll’s
    • Jangan lupa baca bismillah dan selawat agar dapat memberi manfaat kepada kesihatan tubauh dan keluarga.

i-Sihat You Sihat Semua Sihat

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk I-sihat ini atau untuk membuat urusan pembelian boleh rujuk maklumat di bawah:-
Website :
Facebook :
IG:
Hotline :
019 2020 911

Pengalaman Mereka Yang  Mengamalkan Susu Kambing i-sihat 

 

 

25 thoughts on “Susu Kambing I-Sihat Vachoc 10 Plus Pilihan Wajib Setiap Hari”

  1. sedap memang sedap.. tiap2 hari mesti minum.. nak lebih tenaga minum vachoc.. risau kulit kusam minum Premium Berry.. Makan bijirin sarapan pagi dengan i-Sihat perisa asli..

    Nak rasa kesedapan i-Sihat?? meh contact 019-3201012 (agent i-Sihat Penang)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *