Assalammualaikum, salam sejahtera. Cikza nak buat survey, berapa ramai kaum wanita atau anak dara menjaga kesihatan dalaman. Rasanya ramai yang suka membeli sebab terjebak, kiranya kalau terjebak tapi disiplin tak pe jugak, ada yang terjebak tapi berbaloi-baloi. Semua gara-gara “Biar Aku Jadi Penunggumu” gara-gara kocok lah Cikza boleh terjebak, rupanya selama ni Cikza tak berapa nak ambil tahu sangat tentang penjagaan dari dalaman wanita.

” Ngerinya, Bila Kulit Kepala Melepuh..”

Hari-hari berkocok tengok tv, tak sangka ada yang membakar suruh beli, asalnya Pokcik ( En. Tunang ) belikan  salah satu sebab utama adalah menyeimbangkan dan menguatkan sistem imunisasi dalam badan. Mulanya Cikza memang takut nak ambil sebarang suplemen sebab Cikza adalah penghidap SLE. Bila tengok pada kandungan memang kebabom lah!

Jus Kocok D’Herbs

Khasiat dan keistimewaan Jus Kocok D Herbs Terlajak Laris kini diperkata ramai. Kebanyakkan wanita minum Jus Kocok memberi testimoni positif.  Kesihatan luaran dan dalaman selepas mengamalkan Jus Kocok semakin baik. Hidup bertambah ceria dan bertenaga untuk melakukan aktiviti seharian. Kandungannya diadun pelbagai jenis ramuan semulajadi seperti Madu, Kurma, Delima, Kunyit Habbatus Sauda, Pueraria Mirifica termasuk estrak buah-buhan dan Manjakani turun temurun.

Khasiat Jus Kocok D’Herbs

  • Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
  • Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit
  • Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita
  • Mengatasi keletihan dan kelesuan tubuh badan
  • Menyingkirkan toksin
  • Mengetatkan otot faraj
  • Merawat masalah keputihan, senggugut, dan kitaran haid yang tidak stabil
  • Meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita
  • Menganjal dan membesarkan saiz payudara
  • Mengatasi masalah sakit puan serta menentang serangan kanser payudara dan rahim
  • Membantu memperlahankan proses penuaan
  • Mencegah gejala menopaus
  • Membantu mengatasi masalah angin di dalam badan
  • Mengatasi masalah bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim wanita
  • Menguatkan bahagian rahim serta memulihkan tenaga selepas bersalin
  • Mengekalkan berat badan yang ideal
  • Membantu mengawal paras kolesterol dan gula di dalam darah
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengawal tekanan darah
  • Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, parut, jeragat dan kulit kusam
  • Memelihara keremajaan kulit
  • Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
  • Meningkatkan tahap metabolisme

Cara Penggunaan Jus Kocok D’Herbs

  • Ambil 2 sudu besar Jus Kocok sebelum sarapan pagi dan makan malam.
  • Goncang sebelum digunakan.
  • Tidak sesuai untuk ibu mengandung.
  • Simpan di dalam peti sejuk selepas dibuka.

Video Kocok-Kocok D’Herbs


Testimoni By Cikza

Hari-hari nak menyanyi kocok-kocok je manjang hahah! Setakat harini penggunaan produk tersebut, nampak impak sedikit bila tidak lagi mengalami kelesuan badan seperti sebelum ni, penampakkan jelas pada sistem badan, jika dulu, Cikza kerap mudah letih naik tangga kini tidak lagi, nak naik tangga Batu Caves, pun boleh.

Rasa nya ada 1001 khasiat dan more kepada buah epal, tak manis dan tal pahit. Sedang-sedang aje. lagi pulak ramai yang beranggapan supplemen tu ada yang pahit, tapi ni sesuai untuk mereka yang tidak su pada makanan dan minuman manis. Jika disiplin memang hasilnya kebabim! abang tengok pun hari-hari suka. Berkocok-kocoklah tepi kolam mandi hahahaha

 

 

1,397 total views, 19 views today

14 thoughts on “Jus Kocok D’Herbs Mengaum Terlajak Laris Rugi Tak Coba”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge